Ana SayfaOrduOrdu Büyükşehir Belediyesi 300 Bin Yazlık Sebze Fidesi Dağıtımına Devam Ediyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi 300 Bin Yazlık Sebze Fidesi Dağıtımına Devam Ediyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi, 7 yılda kendi seralarında ürettiği yaklaşık 5 milyon sebze fidesini vatandaşlarla buluşturdu. Yaz sezonu için hazırlıklarını tamamlayan Büyükşehir Belediyesi, 300 bin yazlık sebze fidesinin dağıtımına başladı.

Vatandaşlar Dağıtım Noktalarında Yoğunluk Oluşturdu

Tarımsal üretim yapan vatandaşlara destek sağlayan ve üretimi teşvik eden Ordu Büyükşehir Belediyesi, kendi seralarında ürettiği yazlık ve kışlık sebze fidelerini üreticilere ulaştırmayı sürdürüyor.

Yaz sezonu için tohumdan üretilen 300 bin yazlık sebze fidesinin dağıtımının başlamasıyla birlikte vatandaşlar dağıtım noktalarında yoğunluk oluşturdu.

“En İyi Fideyi Üretmeye Özen Gösteriyoruz”

Ordu Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanı Ethem Gözkonan, geçmiş yıllarda dağıtılan fidelerden memnuniyetin yüksek olduğunu söyledi.

  • Tohum ve çeşit konusunda önemli deneme çalışmaları yaptıklarını belirten Gözkonan, şu ifadeleri kullandı:“Her yıl olduğu gibi bu yıl da 300 binin üzerinde yazlık sebze fidesi üretimi gerçekleştirdik. Ürettiğimiz bu fideleri bayram tatili öncesi üreticilerimizle buluşturuyoruz. Üreticilerimizin talebi oldukça yoğun. Yaptığımız etki değerlendirmeleri sonucunda fidelerimizden memnuniyetin yüksek olduğunu görüyoruz.”

“Bugüne Kadar 5 Milyon Fide Ürettik”

  • Gözkonan, fide üretiminde kaliteye önem verdiklerini ifade ederek şöyle konuştu:“Fide üretimi yaparken tohum ve çeşit anlamında ciddi deneme çalışmaları sonucunda üretim yapıyoruz. Piyasanın 3’te 1’i değerinde bir katkı payı alarak bu fideleri üreticimizle buluşturuyoruz. Yaz aylarında da kışlık sebze üretimi yapacağız. Fide üretim işi potansiyel üreticilerimizde önemli bir karşılık buldu. Biz de bu üretimlerimize aralıksız devam edeceğiz. Bugüne kadar 5 milyon fide ürettik gerekirse 5-10 milyon daha fide üretiriz.”

Vatandaşlardan Başkan Güler’e Teşekkür

Büyükşehir Belediyesi’nin kendi seralarında ürettiği fidelerden alan vatandaşlar, uygulamadan memnun olduklarını ifade etti.

Vatandaşlar, kendi sebzelerini üretme imkanı bulduklarını belirterek, tarıma verdiği desteklerden dolayı Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’e teşekkür etti.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:01:47

Çözüm Merkezi Perşembe’de Vatandaşlarla Buluştu: Talepler Yerinde Dinleniyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerine daha hızlı ve etkili çözümler üretmek amacıyla hayata geçirilen Çözüm Merkezi, ilçelerde vatandaşlarla birebir görüşmelerini...

Fatsa Fener Adası 9 Haziran’da Sezona Açılıyor: Yeni Dönem Heyecanı Başlıyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından turizme kazandırılan Fatsa Fener Adası, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in prestij projeleri...