Ana SayfaGündemAltınordu Belediyesi'nden Vatandaşa Destek: Kent Lokantası'na 1 Ayda 13 Bin Kişi

Altınordu Belediyesi’nden Vatandaşa Destek: Kent Lokantası’na 1 Ayda 13 Bin Kişi

Altınordu Belediyesi’nin eylül ayında hizmete aldığı Kent Lokantası, ilk ayını geride bıraktı.

  • 1 aylık sürede hafta içi her gün kapılarını vatandaşlara açan Kent Lokantası’nda 13 bin kişi uygun fiyattan sağlıklı ve hijyenik yemeğe ulaştı.

 

Sosyal belediyecilik anlayışının hareket eden Altınordu Belediyesi, yaşama dokunan çalışmalarıyla takdir topluyor. 23 Eylül 2024 tarihinde düzenlenen törenle vatandaşların hizmetine sunulan Altınordu Kent Lokantası’na, her geçen gün ilgi artıyor. Kent Lokantası’ndan 1 ay içerisinde 13 bin vatandaş faydalandı.


POYRAZ: 13 BİN VATANDAŞIMIZ UYGUN FİYATTAN YEMEKLE BULUŞTU

ALBEL A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Murat Poyraz, “Belediye Başkanımız Sayın Ulaş Tepe seçim çalışmaları sırasında ve seçildikten sonra göreve başladığı dönemde Kent Lokantasını Ordu’da da faaliyete geçirmek istediğini beyan etmişti. Bu kapsamda ilk Kent Lokantamız geçen eylül ayında belediye hizmet binamızın alt katında hizmete açıldı. 1 aylık sürede hafta sonlarını çıkartıldığında 22 günde yaklaşık 13 bin vatandaşımıza uygun fiyattan sağlıklı ve hijyenik yemek yeme fırsatı sunduk. Bizim bu işe başlarken günlük 500 vatandaşımıza yemek verme hedefimiz vardı. Ancak yoğun talep üzerine bu sayıları arttırdık. Bazı günler 600 kişiye yemek hizmeti verdiğimiz günler oldu. Genel itibariyle 1 aylık ortalama olarak baktığımızda 560 vatandaşımızı yemek hizmetimizle buluşturduk” dedi.


VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR

Kent Lokantası’na gelen vatandaşlardan Nedim Yüksel, “Bu hizmetten çok memnunuz. Ulaş Tepe başkanımızdan Allah razı olsun. Şehrimize büyük bir fayda sağladı. Bugün dört çeşit yemek 75 TL. Gerçekten çok ucuz. Bunu hiçbir yerde yiyemezsiniz” diye konuştu.

Mustafa Akgün ise, “Ben emekli öğretmenim. Böyle yerlere gelmezdim ama buraya memnuniyetle geliyorum. Dışarıdaki bir restoranda aynı tabak 150 lira. Buradaki tabaktan hiçbir farkı yok. Burası daha güzel, daha ekonomik” dedi.

Şahsene Bodur da, “Ben torunlarımı da alıp buraya yemeğe geliyorum. Başka bir yerde zaten yediremiyoruz. Böyle bir yerin vatandaşın hizmetine sunulmasından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.
00:01:29

Ordu’da Engelli Bireyler ve Aileleri İçin Örnek Merkez Yükseliyor

Altınordu ilçesi Şirinevler Mahallesi’nde yapımı sürdürülen Engelli Gündüz Bakım, Aile Danışmanlığı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar Planlandığı Şekilde İlerliyor Şirinevler Mahallesi’nde inşa...

Ordu’da Dehşet: Eşini Bıçaklayarak Öldürdü, 1 Kişiyi Ağır Yaraladı

Ordu’nun Kumru ilçesinde meydana gelen olayda bir kişi, eşini bıçaklayarak öldürdü, bir kişiyi de ağır yaraladı. Olay, Kumru ilçesine bağlı Karacalı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye...