Ana SayfaGündemBaşkan Tepe, Gençlere Sözünü Tuttu: Sıtkı Çebi Düşünce Enstitüsü Gözde Mekân Oldu

Başkan Tepe, Gençlere Sözünü Tuttu: Sıtkı Çebi Düşünce Enstitüsü Gözde Mekân Oldu

Altınordu Belediyesi, Taşbaşı Mahallesi’ndeki tarihi Menekşe Sokak’ta yer alan Sıtkı Çebi Düşünce Enstitüsü’nü yenileyerek Gençlik Haftası’nda kullanıma sundu.

Kısa sürede gençlerin gözdesi haline gelen mekânda, çay ve kahveye ücretsiz olarak erişilebiliyor. Gençler, deniz manzarası ve huzurlu atmosfer eşliğinde hem ders çalışabiliyor hem de kitap okuyabiliyor.

Altınordu Belediyesi, gençlerin sessiz, huzurlu ve verimli bir ortamda ders çalışabilecekleri, kitap okuyabilecekleri alanlar oluşturmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Geçtiğimiz yıl Cumhuriyet Mahallesi’nde hizmete açılan ve büyük ilgi gören Gençlik Merkezi’nin ardından, şimdi de Taşbaşı Mahallesi’nde tarihi yapı gençler için yeniden hayat buldu. Yıllardır atıl durumda bulunan ve adeta zamana direnen Taşbaşı Mahallesi Menekşe Sokak’taki Sıtkı Çebi Düşünce Enstitüsü, Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe’nin girişimleriyle yenilenerek, gençlerin kullanımına sunuldu.

Deniz manzaralı ders çalışma odalarıyla ve huzur veren atmosferiyle dikkat çeken Sıtkı Çebi Düşünce Enstitüsü, kısa sürede gençlerin ilgi odağı haline geldi. Özellikle sınavlara hazırlanan öğrencilere nezih bir atmosfer sunan mekanda, gençler hem ders çalışabilecek hem de diledikleri gibi kitap okuyabiliyor. Ayrıca çay ve kahve gibi ikramlara da ücretsiz şekilde erişebiliyor. Sessizliğin, manzaranın ve düşünsel üretimin bir arada sunulduğu tarihi binada gençler, hayallerine de kavuşma imkânı bulacak.

BAŞKAN TEPE: TARİHİ BİR ALANDA HUZUR İÇERİSİNDE HAYALLERİ İÇİN ADIM ATABİLECEKLER

  • Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe, konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Yıllardır kaderine terk edilmiş bu tarihi binayı, yeniden işlevlendirerek gençlerimizin hizmetine sunduk. Artık burada deniz manzarasına karşı kitap okunacak, sınavlara hazırlanılacak, hayaller kurulacak. Altınordu Belediyesi olarak, öğrenci ve genç kardeşlerimiz düşünmeye, üretmeye, öğrenmeye devam etsin diye bu tür mekanları çoğaltmayı sürdüreceğiz. Yeni alanımız tüm genç kardeşlerime hayırlı olsun” dedi.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.
00:01:29

Ordu’da Engelli Bireyler ve Aileleri İçin Örnek Merkez Yükseliyor

Altınordu ilçesi Şirinevler Mahallesi’nde yapımı sürdürülen Engelli Gündüz Bakım, Aile Danışmanlığı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar Planlandığı Şekilde İlerliyor Şirinevler Mahallesi’nde inşa...

Ordu’da Dehşet: Eşini Bıçaklayarak Öldürdü, 1 Kişiyi Ağır Yaraladı

Ordu’nun Kumru ilçesinde meydana gelen olayda bir kişi, eşini bıçaklayarak öldürdü, bir kişiyi de ağır yaraladı. Olay, Kumru ilçesine bağlı Karacalı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye...