Ana SayfaEkonomiBakan Işıkhan Duyurdu: SGK Borçlarına 72 Ay Taksit İmkanı Geliyor

Bakan Işıkhan Duyurdu: SGK Borçlarına 72 Ay Taksit İmkanı Geliyor

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Meclis’e sunulan ve ekonomik düzenlemeleri içeren kanun teklifine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan
  • Işıkhan, “Meclise verilen kanun teklifi ile, Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) olan borçlarda mevcutta 36 ay olan tecil-taksitlendirme süresini 72 aya çıkarıyoruz. Teminatsız tecil tutarını da 1 milyon liraya çıkarıyoruz. Bu düzenlemeden belediyeler dahil tüm vatandaşlarımız ve firmalarımız yararlanabileceklerdir” dedi.

Teklifte Yer Alan Maddeler

Meclis’e sunulan kanun teklifine göre, mevcutta 36 ay olan tecil ve taksitlendirme süresi 72 aya çıkarılacak.

Yeni düzenlemeyle birlikte işverenlerin ve borçlu vatandaşların ödeme yükünün hafifletilmesi hedeflenirken, teminatsız tecil tutarı da 1 milyon liraya yükseltilecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:01:47

Çözüm Merkezi Perşembe’de Vatandaşlarla Buluştu: Talepler Yerinde Dinleniyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerine daha hızlı ve etkili çözümler üretmek amacıyla hayata geçirilen Çözüm Merkezi, ilçelerde vatandaşlarla birebir görüşmelerini...

Fatsa Fener Adası 9 Haziran’da Sezona Açılıyor: Yeni Dönem Heyecanı Başlıyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından turizme kazandırılan Fatsa Fener Adası, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in prestij projeleri...