Ana SayfaEgitimResmi Gazete'de yayımladı, liselerde yeni dönem: Sınıf tekrarı geri geldi

Resmi Gazete’de yayımladı, liselerde yeni dönem: Sınıf tekrarı geri geldi

Liselerde sınıf geçme ve sınıf tekrarına ilişkin detayların yer aldığı yönetmelik, Resmi Gazete’de yayımlandı. Yönetmeliğe göre, alt sınıf dahil 6’dan fazla dersi başarısız olan öğrenci sınıf tekrarı yapacak. 50 ortalama ile sınıf geçme uygulamasına da son verildi.

Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmelikle 50 ortalama ile sınıf geçme uygulamasına son verildi.
Buna göre; alt sınıf dahil 6’dan fazla dersi başarısız olan öğrenci sınıf tekrarı yapacak.
Açık liseye geçişlere de kısıtlama getirildi. Bundan böyle yönetmelik kapsamında, istisnai durumlar hariç açık liseye geçilemeyecek. Milli sporcular, tutuklular, şehit ve gazi yakınları bu düzenlemeden muaf olacak.

Devamsızlıkta kurallar neler?

Yeni yönetmelikte devamsızlık kuralları da değiştirildi. Devamsızlık süresi özürsüz 10 günü toplamda 30 günü aşan öğrenciler not ortalaması ne olursa olsun başarısız sayılacak.
Özürsüz 2 gün üst üste devamsızlık yapan öğrencinin durumu velilere bildirilecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Ordu’da Dehşet: Eşini Bıçaklayarak Öldürdü, 1 Kişiyi Ağır Yaraladı

Ordu’nun Kumru ilçesinde meydana gelen olayda bir kişi, eşini bıçaklayarak öldürdü, bir kişiyi de ağır yaraladı. Olay, Kumru ilçesine bağlı Karacalı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye...

Ordu’nun Plajları Yaz Sezonuna Hazırlanıyor: Büyükşehir Ekipleri Sahada

Ordu Büyükşehir Belediyesi, plaj ve kıyıları vatandaşların kullanımına hazırlamak için çalışmalarını sürdürüyor. Ekiplerin seferber olduğu çalışmalarla Ordu’nun plajları her türlü atıktan temizlenerek hem bakımlı...

Ordu’da Irmağa Düşen 50 Yaşındaki Şahıs Hayatını Kaybetti

Ordu’nun Altınordu ilçesinde ırmağa düşerek ağır yaralanan bir kişi, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Olay, Altınordu ilçesine bağlı Saraycık Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sivas’tan eşinin...