Ana SayfaSon dakikaOrdu’da Şelale Göletine Giren 15 Yaşındaki Çocuk Boğuldu

Ordu’da Şelale Göletine Giren 15 Yaşındaki Çocuk Boğuldu

Ordu’nun Çaybaşı ilçesinde serinlemek için şelalenin göletine giren 15 yaşındaki çocuk boğuldu.

Olay, ilçenin İlküvez Mahallesi’nde bulunan Gökçegelin Şelalesi göletinde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, dört arkadaşı ile birlikte serinlemek için şelaleye giren Arda Karayiğit (15), suya girdikten bir süre sonra akıntıya kapıldı.

Arkadaşlarının ve çevredekilerin müdahalesine rağmen çocuk kısa sürede gözden kayboldu.

Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık, jandarma, AFAD, itfaiye ve dalgıç polis ekipleri sevk edildi.

Yaklaşık 1 saat süren arama kurtarma çalışmaları sonucu Arda Karayiğit’in cansız bedenine ulaşıldı.

Hayatını kaybeden Arda’nın, Tuncay ve Meryem çiftinin 4 çocuğundan en büyüğü olduğu öğrenildi.

Acı haberi alarak olay yerine gelen çocuğun annesi ve yakınları sinir krizleri geçirerek feryat etti.

Olay yerinde cumhuriyet savcısı tarafından yapılan ilk incelemelerin ardından çocuğun cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Ünye Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:01:47

Çözüm Merkezi Perşembe’de Vatandaşlarla Buluştu: Talepler Yerinde Dinleniyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerine daha hızlı ve etkili çözümler üretmek amacıyla hayata geçirilen Çözüm Merkezi, ilçelerde vatandaşlarla birebir görüşmelerini...

Fatsa Fener Adası 9 Haziran’da Sezona Açılıyor: Yeni Dönem Heyecanı Başlıyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından turizme kazandırılan Fatsa Fener Adası, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in prestij projeleri...