Ana SayfaSaglikOrdu’da Yedikleri Yemek Sonrası Rahatsızlanan 21 İşçi Hastanelik Oldu

Ordu’da Yedikleri Yemek Sonrası Rahatsızlanan 21 İşçi Hastanelik Oldu

Ordu’da bir tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanınca hastaneye başvurdu.

Olay, Ulubey ilçesinde bulunan bir tekstil fabrikasında meydana geldi.

İşçiler mide bulantısı şikayeti yaşadı

Fabrikada çalışan bazı işçiler, yedikleri yemeğin ardından rahatsızlandı.

Mide bulantısı şikayeti yaşayan 21 işçi, Ulubey ile Altınordu ilçelerindeki hastanelere başvurdu.

İşçilerin fabrikada karalahana çorbası, bulgur pilavı, cacık ve mısır ekmeği yedikleri öğrenildi.

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi

Rahatsızlanan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

İşçilerden bir kısmının taburcu edildiği, diğerlerinin ise tedbir amaçlı tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:01:47

Çözüm Merkezi Perşembe’de Vatandaşlarla Buluştu: Talepler Yerinde Dinleniyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerine daha hızlı ve etkili çözümler üretmek amacıyla hayata geçirilen Çözüm Merkezi, ilçelerde vatandaşlarla birebir görüşmelerini...

Fatsa Fener Adası 9 Haziran’da Sezona Açılıyor: Yeni Dönem Heyecanı Başlıyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından turizme kazandırılan Fatsa Fener Adası, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in prestij projeleri...