Ordu’nun Aybastı ilçesinde, banyodaki gazlı şofbenden sızdığı değerlendirilen karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kadın hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, Aybastı ilçesi Çakırlı Mahallesi’nde yaşayan 58 yaşındaki Melek Kutlu, dün akşam saatlerinde kardeşi Selami Kutlu tarafından evinin banyosunda hareketsiz halde bulundu.
Sağlık ve Jandarma Ekipleri Sevk Edildi
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Yapılan incelemelerde Melek Kutlu’nun hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yerinde banyoda yoğun gaz kokusu tespit edilirken, kesin ölüm nedeninin belirlenebilmesi amacıyla cenaze Ordu Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.
Olayla İlgili İnceleme Başlatıldı
İlk değerlendirmelere göre olayın, banyoda bulunan gazlı şofbenden sızan karbonmonoksit gazından kaynaklanmış olabileceği üzerinde duruluyor.
Yetkililer tarafından olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlatılırken, kesin ölüm nedeni yapılacak adli incelemenin ardından netlik kazanacak.



