Ana SayfaOrduKaradeniz Sahil Yolunda İftar Saati Bereketi

Karadeniz Sahil Yolunda İftar Saati Bereketi

Ordu’da Ramazan’ın simgesi haline gelen uzun yol şoförlerine iftariyelik dağıtımı bu sene de sürdürülüyor.

  • Şehrin giriş ve çıkışlarında konuşlandırılan Mobil Mutfak Tırı ve stantlar vesilesiyle ikram edilen iftariyeliklerle sürücüler oruçlarını açıyorlar.

  • İftar saatinde trafikte olan sürücülerin yararlandığı bu uygulama memnuniyetle karşılanıyor.

Ordu Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı ile birlikte gönül köprüleri kurmaya devam ediyor. Her gün 19 ilçede ihtiyaç sahiplerinin sofralarına sıcak yemek ulaştıran, her akşam bir ilçede iftariyelik dağıtımı yapan, kamuda görevli personeli unutmayan Büyükşehir Belediyesi, Ordu’nun giriş ve çıkışlarına kurduğu iftarlık dağıtım stantları ile Ordu üzerinden yolculuk yapan sürücülerin de takdirini kazanıyor.

İFTARİYELİK DAĞITIM STANTLARI HERKESE AÇIK

Karadeniz sahil yolu üzerine kurulan iftarlık yemek dağıtım stantları yalnızca sürücülere değil Karadeniz sahil yoluna komşu mahallelerde yaşayan vatandaşlara da hizmet veriyor. Mahallelerde yaşayan ve yemek yapma imkânı olmayan birçok vatandaş, Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin dağıttığı sıcak yemeklerden alarak orucunu açıyor.

SÜRÜCÜLER İFTAR SAATİNİ ORDU’YA GÖRE AYARLIYOR

Ordu üzerinden yolculuk yapan sürücülerin ve özellikle tır şoförlerinin büyük beğenisini kazanan uygulama ile birçok tır şoförü iftar saatini Ordu’ya göre ayarlıyor. İftar saatinin yaklaşması ile Karadeniz sahil yolu üzerinde iftarlık dağıtımının yapıldığı bölge de araç sayısında artış yaşanıyor.

“RAMAZAN AYI SÜRESİNCE DEVAM EDECEK”

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in talimatları ile geçtiğimiz dönem başlatılan bu uygulamanın bu yılda sürdürüldüğünün altını çize Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Seyfettin Bilkay, Ramazan ayı süresince her gün ekiplerin yemek dağıtımı yapacağını söyledi.

  • Bilkay, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:“Ordu Büyükşehir Belediyesi olarak Ramazan ayı için hazırlıklarımızı tamamladık. Sosyal Belediyeciliğin en güzel örneklerini her Ramazan olduğu gibi bu Ramazanda da uygulayacağız. Bugün burada geçtiğimiz dönem başladığımız ve bu dönem de devam ettiğimiz Ramazan iftariyelik dağıtım yapıyoruz. Artık herkes tarafından bilindiği için ilgi de yoğun oluyor. Tır sürücülerimiz ve iftar saatinde yolda olan sürücülerimiz bu noktadan iftarlıklarını alabiliyorlar. Bunun yanında bu çevrede mahallelerde bulunan vatandaşlarımız da bu uygulamamızdan yararlanıyorlar. Büyükşehir Belediyesi olarak Ramazan ayı boyunca bu uygulamamız devam edecek.”

SÜRÜCÜLER VE VATANDAŞLAR UYGULAMADAN MEMNUN

Ordu üzerinden yolculuk yapan sürücüler, kurulan iftariyelik dağıtım noktalarından iftariyeliklerini alarak oruçlarını sıcak yemeklerle açıyor. Yapılan uygulamadan en çok memnun olanlar ise sürekli yollarda olan tır şoförleri oluyor.

Yıllardır uzun yol şoförlüğü yaptıklarını belirten tır sürücüleri, Ordu Büyükşehir Belediyesinin geçtiğimiz yıl başlattığı ve bu yıl da devam ettirdiği iftariyelik uygulamasından memnun olduklarını belirterek, uygulamayı hayata geçiren Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’e ve ekibine teşekkür ettiler.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Gülistan Doku Soruşturmasında Yeni Gelişme: Umut Altaş ABD’de Hakim Karşısına Çıktı

Dersim'de 5 Ocak 2020 tarihinden bu yana kayıp olan Gülistan Doku soruşturmasında hakkında yakalama kararı bulunan Umut Altaş, ABD'de hakim karşısına çıktı. Türkiye'ye iade süreci...

Ordu’da Denize Girmek Bugün Yasaklandı! Valilikten Kritik Uyarı

Ordu'da etkili olan kuvvetli rüzgarın oluşturduğu yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesi nedeniyle, 28 Haziran 2026 Pazar günü il genelinde denize girmek...

Trafik Yönetmeliği Değişti: Ön Camdaki Telefon Tutucular Resmen Serbest Oldu

Milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle birlikte araçlardaki ekranlar ve hoparlörlerle ilgili tartışmalara son verilirken, ön cama monte edilen...