Ana SayfaSiyasetMHP’li Naci Şanlıtürk’ten TBMM’de Sert Belediyeler Eleştirisi: “Yolsuzluk Arşa Çıkmış Durumda”

MHP’li Naci Şanlıtürk’ten TBMM’de Sert Belediyeler Eleştirisi: “Yolsuzluk Arşa Çıkmış Durumda”

Milliyetçi Hareket Partisi Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada belediyelere yönelik açıklamalarda bulundu.

MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk
MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk
  • Belediyelerdeki denetim eksikliğine ve bazı uygulamalara tepki gösteren Şanlıtürk, “Görülüyor ki belediyelerde dönen yolsuzluğun, usulsüzlüğün boyutu artık arş-ı alaya vardı. Gözümüzün önünde hiç çekinmeden yapılan işler var.” ifadelerini kullandı.

MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada belediyelerdeki işleyişe ve denetim mekanizmalarına ilişkin dikkat çeken iddialarda bulundu. Şanlıtürk, belediyelerin tümünün siyasi ayrım gözetmeksizin denetlenmesi gerektiğini savundu.

MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk
MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk
  • Konuşmasında belediyelerde yaşandığını öne sürdüğü uygulamalara tepki gösteren Şanlıtürk, “Görülüyor ki belediyelerde dönen yolsuzluğun, usulsüzlüğün boyutu artık arş-ı alaya vardı. Gözümüzün önünde hiç çekinmeden yapılan işler var. Hiç kimse engel olmuyor.” ifadelerini kullandı.
  • Basın ve sivil toplum kuruluşlarına ilişkin de iddialar dile getiren Şanlıtürk, bazı yapıların belediyeler üzerinden fonlandığını öne sürerek şu ifadeleri kullandı: “Konuşma durumunda olan basın mensupları ve sivil toplum kuruluşları başkanları da kurumdan fonlanarak bunların konuşması da engelleniyor.”
MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk
MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk

Belediye şirketleri üzerinden yürütüldüğünü iddia ettiği bazı işlemlere dikkat çeken Şanlıtürk, bu yapının tamamen kaldırılması gerektiğini savundu.

  • Şanlıtürk, “Bence belediyelerin şirket kurması kesinlikle yasaklanmalıdır.” dedi.
  • İmar birimlerinde görev yapan personellere yönelik değerlendirmelerde de bulunan Şanlıtürk, özellikle küçük şehirlerde mal varlığı değişimlerinin dikkat çektiğini belirterek, “İmarda çalışanların, belediyelerin ilgili bölümlerde çalışanların sebepsiz zenginleşmesi küçük şehirlerde daha fazla göze batmaktadır.” ifadelerini kullandı.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.
00:01:29

Ordu’da Engelli Bireyler ve Aileleri İçin Örnek Merkez Yükseliyor

Altınordu ilçesi Şirinevler Mahallesi’nde yapımı sürdürülen Engelli Gündüz Bakım, Aile Danışmanlığı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar Planlandığı Şekilde İlerliyor Şirinevler Mahallesi’nde inşa...

Ordu’da Dehşet: Eşini Bıçaklayarak Öldürdü, 1 Kişiyi Ağır Yaraladı

Ordu’nun Kumru ilçesinde meydana gelen olayda bir kişi, eşini bıçaklayarak öldürdü, bir kişiyi de ağır yaraladı. Olay, Kumru ilçesine bağlı Karacalı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye...