Ana SayfaOrduORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHTAR BULUŞMALARINA DEVAM EDİYOR

ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHTAR BULUŞMALARINA DEVAM EDİYOR

Ordu Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Abdulkadir Hatipoğlu “Muhtar Buluşmaları” kapsamında Altınordu ilçesinde görev yapan mahalle muhtarları ile bir araya geldi.

 

Devlet ile vatandaş arasında köprü vazifesi gören muhtarlarla istişarelerin yapıldığı toplantıda mahallelerin tüm sorunları masaya yatırılırken muhtarlardan gelen talepler de not edildi.

MUHTARLARIN TALEP VE ÖNERİLERİ ALINDI

“Muhtar Buluşmaları” kapsamında düzenlenen toplantıya Genel Sekreter Abdulkadir Hatipoğlu başkanlık etti. Toplantıda ayrıca genel sekreter yardımcıları, ilgili daire başkanları, OSKİ ve diğer yetkililer yer alırken mahalle muhtarlarının şikâyetlerine anında müdahale edilerek, önerileri ise not alınıp değerlendirildi. Yapılan toplantıda, Büyükşehir Belediyesi yetkililerine öneri ve taleplerini rahatlıkla ifade edebilen muhtarlar, memnuniyetlerini dile getirdi.

GENEL SEKRETER HATİPOĞLU: “MUHTARLARIMIZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİ”

Ordu Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler ve Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan toplantının iş verimliliğinin artmasını sağladığının altını çizen Genel Sekreter Hatipoğlu, muhtarlarla bir araya gelmeye devam edeceklerini söyledi.

  • Genel Sekreter Hatipoğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:“Ordu Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler’in önem verdiği konulardan birisi de muhtarlarla istişaredir. Biz de bu konuda muhtarlarımız ile her daim bir araya gelerek onların istek ve taleplerini yerinde not alıyoruz. Ekip arkadaşlarımız ile sorunlara anında çözüm bulup gereken çalışma yapılıyor. Bu kapsamda Altınordu ilçemizde görev yapan mahalle muhtarlarımız ile bir araya geldik. Verimli ve güzel bir toplantı gerçekleştirdik. Büyükşehir Belediye Başkanımızın onların daima yanında oldukları mesajını verdik. Her zaman bir aradayız.”

Öte yandan Ordu Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler ve Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen “Muhtar Buluşmaları” diğer ilçelerde de düzenlenerek devam edecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.
00:01:29

Ordu’da Engelli Bireyler ve Aileleri İçin Örnek Merkez Yükseliyor

Altınordu ilçesi Şirinevler Mahallesi’nde yapımı sürdürülen Engelli Gündüz Bakım, Aile Danışmanlığı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar Planlandığı Şekilde İlerliyor Şirinevler Mahallesi’nde inşa...

Ordu’da Dehşet: Eşini Bıçaklayarak Öldürdü, 1 Kişiyi Ağır Yaraladı

Ordu’nun Kumru ilçesinde meydana gelen olayda bir kişi, eşini bıçaklayarak öldürdü, bir kişiyi de ağır yaraladı. Olay, Kumru ilçesine bağlı Karacalı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye...