Ana SayfaOrduAltınordu Kuğukent Kavşağına Kalıcı Çözüm Geliyor

Altınordu Kuğukent Kavşağına Kalıcı Çözüm Geliyor

Ordu’nun birçok noktasında kavşak düzenleme çalışması yapan Ordu Büyükşehir Belediyesi, yine önemli bir ihtiyacı gidermek için kolları sıvadı.

 

Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçe merkezinde bulunan Karşıyaka Mahallesinden geçen çevreyolu üzerinde bulunan, yaya ve araç güvenliğini tehlikeye sokan Kuğukent kavşağında düzenleme ve sinyalizasyon çalışması başlattı.

Ordu Büyükşehir Belediyesi, ilçelerin ulaşım ağını güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İlçelerde özellikle kavşak bölgelerinde bulunan trafik sıkışıklığının giderilmesi, vatandaşların güvenli ve rahat bir şekilde şehir merkezlerinde seyahatlerinin sağlanması için mevcut kavşaklar projelendirerek düzenleyen ve ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni kavşaklar açan Büyükşehir Belediyesi yaptığı bu çalışmalarla büyük takdir topladı.


KAZALARA SEBEP OLUYORDU

Kavşakların daha işlevsel hala getirilmesi ve trafik akışında rahatlama sağlanması için kavşaklarda düzenleme yapan Büyükşehir Belediyesi bunlar bir yenisini daha ekledi. Altınordu ilçesi Karşıyaka Mahallesi içerisinden geçen ve mahalleyi ikiye bölen çevreyolu üzerinde bulunan, günün ihtiyaçlarına karşılık veremeyen ve sık sık trafik sorunlarının yaşandığı Kuğukent kavşağında çalışmalarına başladı.


ALTINORDU’NUN TRAFİK SORUNLARI EN AZA İNDİRİLECEK

Yaya ve araç trafiğinin yoğun olduğu kavşakta başlayan çalışmalarla geometrik ve trafik düzenleme projesi hazırlanırken kavşağın çalışma prensibinin sinyalizasyon sistemi ile olması kararlaştırıldı. Bu proje kapsamında, mevcut dönel kavşak kaldırılarak trafik ışıklarından bağımsız sağa serbest dönüş şeritleri oluşturulacak. Ayrıca, ana yolda yetersiz kalan depolama alanlarının yerine sola dönüş şeritleri tasarlanacak. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte trafikte bekleme süreleri azaltılarak şehir içi trafik akışkanlığı artırılacak ve can ile mal güvenliği sağlanmış olacak.


MUHTAR ÇELEBİ’DEN BÜYÜKŞEHİRE TEŞEKKÜR

Kavşak çalışmalarını değerlendiren Karşıyaka Mahalle Muhtarı Nail Şafak Çelebi, önemli sorunu çözüme kavuşturmak için çalışma yapan Ordu Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti.

Yapılan düzenlemenin yaya ve araç trafiğini rahatlatacağını ifade eden Çelebi, “Her şeyden önce Büyükşehir Belediyemize bu hizmetten dolayı çok teşekkür ediyorum. Burası uluslararası bir yol. Bu yolda sinyalizasyon önemli bir ihtiyaçtı. Aynı zamanda bölgeye de yeni bir okul açıldı. Özellikle sabah ve akşam saatlerinde çok sayıda insanın kullandığı da bir kavşak. Tüm bu nedenlere birlikte bu önemli sorunumuz çözüme kavuşturan Ordu Büyükşehir Belediyemize tüm mahallem adına teşekkür ediyorum” dedi.

Öte yandan yoğun bir çalışma içerisinde olan Büyükşehir Belediyesi ekipleri çalışmalarını kısa süre içerisinde tamamlayarak kavşağı hizmete alacak.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Trafik Yönetmeliği Değişti: Ön Camdaki Telefon Tutucular Resmen Serbest Oldu

Milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle birlikte araçlardaki ekranlar ve hoparlörlerle ilgili tartışmalara son verilirken, ön cama monte edilen...

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.
00:01:29

Ordu’da Engelli Bireyler ve Aileleri İçin Örnek Merkez Yükseliyor

Altınordu ilçesi Şirinevler Mahallesi’nde yapımı sürdürülen Engelli Gündüz Bakım, Aile Danışmanlığı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar Planlandığı Şekilde İlerliyor Şirinevler Mahallesi’nde inşa...