Ana SayfaEkonomiÜreten Ordu’nun Güçlü Kadını: 1 İnekle Başladı, 20 Hayvana Ulaştı

Üreten Ordu’nun Güçlü Kadını: 1 İnekle Başladı, 20 Hayvana Ulaştı

Ordu’da yaşayan 41 yaşındaki Emine Mutlu 1 inek ile başladığı hayvancılıkta sayıyı 20’lere çıkardı.

Eşinin uzun yol şoförü olması sebebiyle çalışmalarını tek başına yürüten, tek başına olması ve zamanın kısıtlı olmasından dolayı da sütün muhafaza edilmesi konusunda sorunlar yaşayan Emine Mutlu’nun en büyük destekçisi Ordu Büyükşehir Belediyesi oldu.

 

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarım ve hayvancılık projeleri ile kente yeni bir soluk kazandırdı. Yeni projeleri hayata geçirmenin yanı sıra mevcut işletmelere de desteklerini sürdüren Büyükşehir Belediyesi üreticilerin en önemli destekçisi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi bu doğrultuda çiğ süt altyapısını geliştirerek, sütün kalitesini ve pazar değerini artırmak içinde desteklerini sürdürüyor.


DESTEKLER ÜRETİMİ ARTTIRDI

Ordu’nun Altınordu ilçesinde yaşayan 41 yaşındaki Emine Mutlu’da bu desteklerden faydalanan üreticilerden bir tanesi oldu. 5 yıl önce 1 inek ile hayvancılığa başlayan ve başladıktan sonra hayvancılığı sevmeye başlayan Mutlu, her geçen yıl hayvan sayısını arttırarak 20’lere kadar ulaştı. İnek sayısının artması ile süt üretimini de arttıran Emine Mutlu, sütün muhafaza edilmesi konusunda aksaklıklar yaşadı.


SÜTÜN MUHAFAZASI BÜYÜKŞEHİRDEN

Bu konuda Büyükşehir Belediyesi devreye girerek Mutlu’ya 200 litrelik ev tipi süt soğutma tankı desteği verdi. Bu sayede sütünün koruma altına alan Emine Mutlu, sütünü değerinde satarak aile ekonomisine önemli katkı vermeye başladı.


ÜRETİCİ MUTLU: “SÜT TANKLARI KURTARICIMIZ OLDU”

Hayvancılığı severek yaptığını kaydeden ve Büyükşehir Belediyesinin destekleriyle daha da güçlendiğini aktaran Emine Mutlu, üretmeye devam edeceğinin altını çizdi.

 

Ordu Büyükşehir Belediyesinin destek verdiği süt tankının kurtarıcıları olduğunu belirten ve sütü sağlıklı bir şekilde sakladıklarını ifade eden Mutlu şöyle konuştu:“Bu işe eşimin isteği ile 5 yıl önce başladık. İlk zamanlar ben çok tercih etmiyordum ama sonradan sevmeye başladım. 1 inek ile başladık, şimdi sayımız arttı. Onlar benim çocuğum gibi oldular artık severek yapıyorum. Bu işleri yaparken sütü muhafaza altında tutmak bizi çok zorluyordu. Büyükşehir Belediyemizde bu hususta bize yardımcı oldu süt tankı desteğinde bulundular. Birkaç gün sütümüzü çok rahatlıkla bu tanklarda saklayabiliyoruz. Bizim gerçekten kurtarıcımız oldu. Artık müşterilerimize sütümüzü rahat bir şekilde sunabiliyoruz. Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler’e desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.”

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Ordu’da Denize Girmek Bugün Yasaklandı! Valilikten Kritik Uyarı

Ordu'da etkili olan kuvvetli rüzgarın oluşturduğu yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesi nedeniyle, 28 Haziran 2026 Pazar günü il genelinde denize girmek...

Trafik Yönetmeliği Değişti: Ön Camdaki Telefon Tutucular Resmen Serbest Oldu

Milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle birlikte araçlardaki ekranlar ve hoparlörlerle ilgili tartışmalara son verilirken, ön cama monte edilen...

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.