Ana SayfaOrduAltınordu Belediyesi’nden Çevre Haftası Etkinliği: Çocuklara Unutulmaz Bir Gün Yaşatıldı

Altınordu Belediyesi’nden Çevre Haftası Etkinliği: Çocuklara Unutulmaz Bir Gün Yaşatıldı

Altınordu Belediyesi, Çevre Haftası dolayısıyla çocuklara temiz çevre anlayışının aşılanmasına yönelik muhteşem bir etkinliğin altına imza attı.

Tiyatro gösterisinden çöp toplanmasına, resim yarışmasından çiçek dikimine birçok etkinliğin düzenlendiği programda çocuklara unutulmaz bir gün yaşatıldı.

 

Altınordu Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Haftası kapsamında “Yarınlar Geleceğimiz Koruyalım” sloganıyla çocuklara temiz çevre ve yaşanılabilir doğa anlayışının kazandırılması için etkinlik düzenledi.

 

İhsan Gürdal Teknoloji ve Tasarım Atölyesi bahçesinde düzenlenen etkinliğe Altınordu Belediye Başkan Yardımcıları Hüseyin Akdeniz ile Hamdi Salih Kalyoncu, veliler ve çok sayıda çocuk katıldı.

 

 

Doğaçlama tiyatro gösterisiyle başlayan etkinlikte, çocuklara temsili çöp toplatıldı. Ardından ellerine boya dökerek duvara süren çocuklar, bahçeye çiçek dikimi gerçekleştirdi. Unutulmaz bir gün yaşayan çocuklar, çalan müzikler eşliğinde ise dans edip, doyasıya eğlendi.

Etkinliğin son bölümünde resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere Altınordu Belediye Başkan Yardımcıları Hüseyin Akdeniz ile Hamdi Salih Kalyoncu tarafından ödülleri verildi.


BAŞKAN TEPE: ÇEVRE BİLİNCİNİN ERKEN YAŞLARDA İNSANLARA KAZANDIRILMASI GEREKTİĞİNE İNANIYORUZ

Düzenlenen etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe, “Küresel ısınma doğamızı tehdit etmeye devam ediyor. Bu tehdit dolayısıyla doğamız kuraklıkla karşı karşıyayken, su kaynaklarımız da kurumaktadır. Çevremizi kirleterek doğamıza bir darbede biz vurmak istemiyoruz. Bizden sonra gelecek olan nesillere iyi bir çevre bırakmak istiyoruz. Çevre bilincinin erken yaşlarda insanlara kazandırılması gerektiğine inanıyoruz. Bu kapsamda bugün şehrimizde yaşayan çocuklara yönelik güzel bir etkinlik düzenledik. Temiz bir çevrenin nasıl olabileceğini onlara hem tiyatro oyunu olarak hem de uygulamalı olarak gösterdik. Resim yarışmasında dereceye giren öğrenci kardeşlerimize ödüllerini de takdim ettik. Altınordu Belediyesi olarak çevremizin korunması için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Daha yaşanılabilir şehri sevgili kardeşlerimizle ve aileleriyle birlikte inşa edeceğiz. Etkinliğimize katılan tüm çocuklara ve ailelerine teşekkür ediyorum. Bu vesileyle bir kez daha 5 Haziran Dünya Çevre Günümüzü kutluyorum” dedi.

 

Öte yandan Başkan Tepe, yarın Durugöl Mahallesi’ndeki Trafik Eğitim Parkı’nda devam edecek olan Çevre Haftası etkinliklerine tüm Altınorduluları davet etti.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Ordu’da Denize Girmek Bugün Yasaklandı! Valilikten Kritik Uyarı

Ordu'da etkili olan kuvvetli rüzgarın oluşturduğu yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesi nedeniyle, 28 Haziran 2026 Pazar günü il genelinde denize girmek...

Trafik Yönetmeliği Değişti: Ön Camdaki Telefon Tutucular Resmen Serbest Oldu

Milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle birlikte araçlardaki ekranlar ve hoparlörlerle ilgili tartışmalara son verilirken, ön cama monte edilen...

Elektrikli otomobil sayısı 450 bine yaklaştı

Türkiye'de trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, mayıs itibarıyla yıllık bazda yüzde 78 artarak 436 bin 474'e yükseldi.