Ana SayfaOrduAltınordu Belediyesi’nden İkinci Kent Lokantası: Vatandaştan Yoğun İlgi

Altınordu Belediyesi’nden İkinci Kent Lokantası: Vatandaştan Yoğun İlgi

Altınordu Belediyesi, Ordu’ya kazandırdığı ikinci Kent Lokantası, önceki gün vatandaşlara hizmet vermeye başladı.

  • İlk gün Kent Lokantası’na gelen yüzlerce vatandaş, uygun fiyattan yemek yemenin sevincini yaşarken, uygulamadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Sosyal belediyeciliğin en güzel örneklerinin hayata geçirildiği Altınordu’da, dar gelirli vatandaşlar başta olmak üzere emekliler, emekçiler ve öğrenciler için hayata geçirilen Kent Lokantası, takdir topluyor. Geçtiğimiz yıl eylül ayında belediye hizmet binasının zemin katında Ordu’nun ilk Kent Lokantası’nı hizmete sunan Altınordu Belediyesi, ikinci Kent Lokantası’nı çarşamba günü Düz Mahalle Bahriye Üçok Sokak’ta halkın hizmetine açtı. İlk gün yüzlerce vatandaşın akın ettiği Kent Lokantası, yoğun ilgi gördü. Dört çeşit yemeğin 75 TL’den satışa sunulduğu Kent Lokantası Düz Mahalle Şubesi’nde, vatandaşlar uygun fiyattan yemek yiyebilmenin mutluluğunu yaşadı. Hafta içi saat 13.00 ile 16.00 arasında hizmet verecek olan Kent Lokantası ile vatandaşların bütçesine katkı sağlanması amaçlanıyor.

VATANDAŞLAR UYGULAMAYA TEŞEKKÜR ETTİ

Öğle yemeklerini yiyebilmek için Kent Lokantası’na gelen vatandaşlar, halk dostu Kent Lokantası uygulamasının hayata geçirilmesinden dolayı Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe’ye teşekkür etti.

  • Vatandaşlardan Güven Ongurt, Başkan Ulaş Tepe’nin çalışmalarından memnun olduğunu belirterek, “Elimde gördüğünüz emekli kartım. Bunu bilerek burada gösteriyorum ki, emeklilerin geldiği durum daha iyi görülsün. Bu ülkede 17 milyon emekli var. Bugün burada yemek yiyebilmek için sırada bekliyoruz. İnanıyorum ki, bundan sonra her şey çok güzel olacak” dedi.
  • Uygulamayı güzel bulduğunu kaydeden Sevim Çağan, “Allah bu hizmetleri bizlerle buluşturanlardan razı olsun. Emeği geçen herkesin niyetlerini kabul etsin. Allah bizlere de onların peşi sıra yürümeyi bizlere nasip etsin” diye konuştu.
  • Bir diğer vatandaş Ziya Demir ise, “Yaşam koşullar her geçen gün ağırlaşıyor. Ekonomik zorluk çeken vatandaşlarımız için bu uygulama öncü bir adım” ifadelerinde bulundu.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol

Gülistan Doku Soruşturmasında Yeni Gelişme: Umut Altaş ABD’de Hakim Karşısına Çıktı

Dersim'de 5 Ocak 2020 tarihinden bu yana kayıp olan Gülistan Doku soruşturmasında hakkında yakalama kararı bulunan Umut Altaş, ABD'de hakim karşısına çıktı. Türkiye'ye iade süreci...

Ordu’da Denize Girmek Bugün Yasaklandı! Valilikten Kritik Uyarı

Ordu'da etkili olan kuvvetli rüzgarın oluşturduğu yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesi nedeniyle, 28 Haziran 2026 Pazar günü il genelinde denize girmek...

Trafik Yönetmeliği Değişti: Ön Camdaki Telefon Tutucular Resmen Serbest Oldu

Milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle birlikte araçlardaki ekranlar ve hoparlörlerle ilgili tartışmalara son verilirken, ön cama monte edilen...