Ana SayfaSon dakikaAdana'da Otomobilin Çarptığı Polis Memuru Hayatını Kaybetti

Adana’da Otomobilin Çarptığı Polis Memuru Hayatını Kaybetti

Adana’nın merkez Sarıçam ilçesinde, uygulama noktasındaki polise otomobil çarptı. Polis, olay yerinde hayatını kaybetti.

 

Sezai Karakoç Bulvarı’nda Murat A’nın kullandığı otomobil, uygulama noktasında görevli polis memuru Mustafa Akgül’e çarptı.

Otomobil daha sonra refüjdeki sinyalizasyon direğine çarparak durabildi.

Durumun telsiz anonslarıyla bildirilmesi üzerine, olay yerine sağlık ekiplerinin yanı sıra takviye polis sevk edildi.

Sağlık ekipleri yaptıkları kontrollerde polis memuru Akgül’ün öldüğü belirledi.

Yaralanan sürücüyse ambulansla Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Yapılan çalışmaların ardından Akgül’ün cenazesi, Adana Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:01:47

Çözüm Merkezi Perşembe’de Vatandaşlarla Buluştu: Talepler Yerinde Dinleniyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerine daha hızlı ve etkili çözümler üretmek amacıyla hayata geçirilen Çözüm Merkezi, ilçelerde vatandaşlarla birebir görüşmelerini...

Fatsa Fener Adası 9 Haziran’da Sezona Açılıyor: Yeni Dönem Heyecanı Başlıyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından turizme kazandırılan Fatsa Fener Adası, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in prestij projeleri...