Ana SayfaOrduBüyükşehirin 5’li Karışım Kaba Yem Desteği Besicilerin Maliyetini Düşürüyor

Büyükşehirin 5’li Karışım Kaba Yem Desteği Besicilerin Maliyetini Düşürüyor

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in ‘nitelikli tarım’ projesi kapsamında uygulamaya koyduğu 5’li karışım kaba yem desteği, Ordulu besicilerden büyük ilgi gördü.

Besicilerin hem fındık bahçelerine hem de arazilerine ektikleri 5’li karışım kaba yemler, zaman içerisinde yem maliyetlerini düşürürken et kalitesinde ve süt veriminde artış yaşanmasını sağladı.

Yem Maliyetleri Düşüyor, Üreticinin Yüzü Gülüyor

Ordu Büyükşehir Belediyesinin tarım ve hayvancılığın geliştirilmesi amacıyla üreticilere verdiği destekler artarak devam ediyor.

Bu kapsamda yapılan çalışmalarla hayvan yetiştiricilerine dağıtılan yem bezelyesi, yulaf, macar fiği, kılçıksız buğday ve tritikaleden oluşan 5’li karışım kaba yem ile regras tohumu, yem maliyetlerini düşürmesinin yanı sıra et kalitesine ve süt verimine katkı sağlamasıyla üreticilerin yüzünü güldürüyor.

Ordu Büyükşehir Belediyesinin regras ve 5’li karışım kaba yem desteğinden yararlanan besiciler, bu günlerde hasat yapmaya başladı.

Özellikle fındık bahçelerinde ekim yapan üreticiler, hasat edilen yemlerin et kalitesine ve süt üretimine önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Keçi Yetiştiricileri: “Süt Verimi ve Kalitesi Arttı”

Altınordu ilçesi Günören Mahallesi’nde keçi yetiştiriciliği yapan Faruk Bulduk ve Kadir Tomakin, Büyükşehir Belediyesinden aldıkları karma yem tohumlarının fındık altlarında ve tarım arazilerinde oldukça verimli olduğunu belirtti.

Keçilerin yem bitkilerini tüketmeye başlamasıyla süt veriminde artış yaşandığını ifade eden yetiştiriciler, süt kalitesinin de her geçen gün yükseldiğini vurguladı.

Üreticiler, sağlanan desteklerden dolayı Ordu Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti.

Besici Görgülü: “Yem Maliyetlerimiz Düşüyor”

Ünye ilçesinde büyükbaş besiciliği yapan Dursun Görgülü de Büyükşehir Belediyesinden aldığı tohum desteklerinin üretime önemli katkı sunduğunu söyledi.

Yem maliyetlerinin azaldığına dikkat çeken Görgülü, hayvanların yem bitkilerini severek tükettiğini belirtti.

Görgülü, kendilerine verilen desteklerden dolayı Ordu Büyükşehir Belediyesine teşekkür ederek uygulamanın hayvancılık sektörüne önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Hayvancılığa Güçlü Destek

Ordu Büyükşehir Belediyesinin uyguladığı 5’li karışım kaba yem desteği, üreticilerin maliyetlerini azaltırken et ve süt üretiminde kaliteyi artırıyor.

Üreticiler, sağlanan desteklerin hem aile ekonomilerine hem de bölgedeki hayvancılık faaliyetlerine önemli katkılar sunduğunu belirterek uygulamanın devam etmesini istiyor.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın...

Uyarı: Bağlantı yoluyla gidilen dış sitelerin içeriğinden Ordu Detay Haber sorumlu değildir.

Uyarı: "Ordu Detay Haber internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Ordu Detay Haber Medya ve Haber Ajansı A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez."

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Uyarı: "Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır."

SOSYAL MEDYA

9,999BeğenenlerBeğen
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999TakipçilerTakip Et
9,999AboneAbone Ol
00:00:00

Bankacılığı Bıraktı, Köyüne Dönüp Seracılığa Başladı: Fatsalı Merve Tutal Üretimiyle Dikkat Çekiyor

İstanbul’da finans sektöründe çalışırken memleketi Ordu’ya dönüş yapan 28 yaşındaki Merve Tutal, Ordu Büyükşehir Belediyesinin destekleriyle seracılığa başladı. Genç girişimci bugün 3 serada sebze...

Ortak Türk Alfabesi çerçevesinde Kazak ve Kırgız Türkçeleri için alfabe önerileri onaylandı

Türk Akademisi ile Türk Dil Kurumu (TDK) iş birliğinde düzenlenen "Türk Dünyası Ortak Alfabe Komisyonu" 4. toplantısında, Ortak Türk Alfabesi temelinde hazırlanan Kazak ve...

Ordu’da Karbonmonoksit Faciası: Banyoda Zehirlenen Kadın Hayatını Kaybetti

Ordu’nun Aybastı ilçesinde, banyodaki gazlı şofbenden sızdığı değerlendirilen karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kadın hayatını kaybetti. Edinilen bilgiye göre, Aybastı ilçesi Çakırlı Mahallesi’nde yaşayan 58 yaşındaki...