Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in su kaynaklarının çeşitlendirilmesi ve kuraklığa karşı önlem almak amacıyla başlattığı çalışmalar neticesinde 10 ilçeye 61 adet gölet inşa edildi.

Su Kaynakları Artırılıyor
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in öncülüğünde Ordu Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından ( OSKİ) yürütülen çalışmalar ile 2019 yılından bu yana kırsal mahalleler başta olmak üzere ilçe merkezlerinde gerek içme suyu gerekse hayvancılık ve tarımda kullanılmak üzere göletler hayata geçirildi.
Yağan kar ve yağmur sularının kaynağında tutulduğu göletler doğal yapıyı ve estetiği bozmayacak şekilde inşa edildi.

10 İlçede 61 Gölet
Yapıla çalışmalar neticesinde
Mesudiye’de 19,
Korgan’da 11,
Altınordu’da 8,
Aybastı’da 6,
Çatalpınar’da 3,
Gölköy’de 5,
İkizce’de 1,
Kabataş’ta 5,
Perşembe’de 2 ve
Akkuş’ta 1 olmak üzere
10 ilçede toplamda 61 gölette su tutumu sağlandı.
Yapılan göletler ile birlikte alternatif içme suyu kaynakları artırılırken kuraklık tehlikesine karşı Ordu’nun su sıkıntısı en aza indirilmesi hedefleniyor.



